[منبع ۱؛ صفحه ۱۴۶] - [راسل ایکاف]:

افرادی که برای تعمیر و نگهداری توسط یکی از شرکت‌های بل استخدام شده بودند، تعداد زیادی از قطعات یدکی را در ماشین تعمیراتی خود حمل می‌کردند. اگرچه تعداد قطعات مصرفی اغلب روزها کمتر از دو دوجین بود. این امر باعث شده بود که مقدار زیادی از کالاهای انبار با با هزینه‌ی زیاد در حال نقل و انتقال باشد. شرکت می‌خواست که مقدار اقلام این انبار متحرک را کاهش دهد. یک بررسی نشان داد که شرکت به تعمیرکاران بر مبنای تکمیل موفقیت‌آمیز کار، پرداخت می‌کند. از این رو اگر تعمیرکاری به علت نبود یک قطعه‌ی اصلی نتواند کاری را تمام کند، باید به محل انبار برگرداد و آن قطعه را دریافت کند و این امر به علت از دست دادن زمان برای او هزینه‌ی زیادی ایجاد می‌کند. علت فزونی اقلام انبار متحرک، وجود مشوق‌هایی بود که با نیت خوب، اما با بداندیشی، برای به حداکثر رساندن سفارشات روزانه‌ی هر تعمیرکار ایجاد شده بود.